Вівторок, 20.02.2018, 12:51
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Хустська МР
МОНМС
ЦОЯО
Президент
ЗІППО
ЗакОда
Педпреса
Урядовий портал
для юних громадян
osvita.ua
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2014 » Березень » 24 » «Золото добувають із землі, а знання – із книжок»
17:37
«Золото добувають із землі, а знання – із книжок»
«Золото добувають із землі, а знання – із книжок»

        Під таким гаслом в дошкільному навчальному закладі №1 «Малятко»  в середині лютого 2014 р. пройшов «Тиждень Книги». Метою проведення такого навчально-виховного тижня було:
•    підвищити  рівень фахової компетентності педагогів  у питаннях виховання любові до книги;
•    розширити  уявлення дітей про роль художньої літератури у їхньому всебічному і гармонійному розвитку;
•    розкрити  роль дитячої книжки в мовленнєвому розвитку дитини;
•    залучити батьків до виховання в дітей позитивного та бережного ставлення до книги.
В рамках  «Тижня книги» в дошкільному закладі педагоги провели змістовну і багатогранну роботу згідно затвердженого  плану.
Вихователі провели  тематичні заняття на теми: «Подорож у казку», «Моя улюблена казочка»,  «Таємниці паперової квітки»,  «День народження книги»,  «Мандрівка у книжкове царство»,  «Діалог книжок на полиці»;  бесіди  морально-етичного змісту: «Книжка - це завжди цікаво», «Книга  добрий друг, вона знає все навкруг», «Книги не плачуть, не стогнуть, не жаліються, але теж страждають…», «Як  з’явилася книжка»,  «Книжка вчить як на світі жить»; читали дітям  художні твори  Т. Шевченка, В. Сухомлинського, Н.Забіли, М. Підгірянки, О. Вишні «Любіть книгу», Т.Чорнобицької  «Не бруднити книги», українські народні та зарубіжні казки.
Головна цінність дошкільного віку – висока емоційна чутливість у сприйнятті художнього слова і здатність переживати і співпереживати описані події. Тому  педагоги намагались донести до дітей кожен твір як витвір мистецтва, розкрити емоційний задум, змусити дітей перейнятися емоційним ставленням до прочитаного. В ході вивчення віршів та малих фольклорних форм  вихователі звертали увагу дітей на мелодійність, образність української мови, розкривали  влучність і виразність українського слова. Педагоги впродовж тижня вчили, закріплювали з дітьми прислів’я про книги, пояснювали їх моральний зміст.
Впродовж дня  організовувались і  проводились  з дітьми дидактичні ігри та вправи: «Відгадай з якої казки», «Відгадай за описом», «Ми із книжкою друзі», «Яким казковим героєм  я себе уявляю», «Склади свою добру казку»,  в ході яких закріплювались  правила поведінки з книгою. Старші дошкільники  групи «Усмішка» залюбки  гралися в сюжетно-рольову гру «Бібліотека». Дошкільники  малювали героїв улюблених казок, виготовляли  закладки для книг, конструювали з паперу книжечки-малючки . В «книжковій лікарні» старші дошкільники групи «Усмішка» і «Капітошка» залюбки «лікували» книги,  вихователі   (Дубровська Є.Ю, Хвуст Е.О.) заохочували їх до такої відповідальної роботи. Врешті, всі отримали задоволення від виконаної роботи, закріпили правила поведінки з книгою.
Силами вихователів (Бенца О.В., Каргальцевої  Є.Ю., Канюка С.М., Павлишинець Н.Ю. ) під керівництвом музичного керівника Бідюк О.Й. був організований  показ лялькової вистави «Як звірята книжку лікували».
Вихователь-методист Брижань С.П. провела з педагогами ДНЗ семінар-практикум на тему: «Роль дитячої книжки в мовленнєвому розвитку дитини», метою якого було розширення уявлення  педагогів про роль художньої літератури, а також функції книги у всебічному розвитку і гармонійному вихованні дітей. В ході семінару-практикуму вихователь-методист:
    розкрила  значення книжки для художньо-естетичного розвитку дітей, обговорення цитат відомих учених і педагогів про роль книжки у мовленнєвому розвитку дітей;
    звернула увагу на методи ознайомлення дітей з художньою літературою,
    ознайомила з цікавими формами роботи з дитячою книжкою та з вимогами до облаштування куточка книги в групах ДНЗ,
    провела конкурс між вихователями садка на кращого читця дитячого вірша; вправа «Впізнай автора дитячої книги»;
    ознайомлення з серією ілюстрацій «Пам’ятники книгам»;
    презентувала добірку  консультацій для батьків,
    провела  аналіз анкет батьків вихованців.
Результати батьківського анкетування на визначення рівня читацької культури в родинах
75%    мають вдома  невеличку бібліотеку
95%     вважають, що без книги неможливо прожити
40%    не вважають себе прикладом для своєї дитини в читанні книг
40%    не люблять коли їм дарують книги
30%    не  дарували  книги ніколи і нікому
5%    ніколи не отримували книгу в подарунок
25%    інколи дарують книгу друзям  
40%    віддають перевагу телевізору ніж читанню книги
25%    при нагоді читають, але і телевізор не відкидають
60%    обговорюють зі своїми  дітьми прочитане
5%    не обговорюють прочитане
50%    «лікують», лагодять старі  книги
20%    викидають старі книги
5%    вважають читання книги марною тратою часу
90%    пам’ятають книги свого  дитинства
100%    дарують  своїм дітям книги

Педагоги ДНЗ №1 «Малятко» впевнені, що саме книжка допоможе дитині швидко і зацікавлено пізнавати навколишній світ, вона залишається найбільш доступним засобом духовного й етичного розвитку особистості.

Вихователь-методист ДНЗ №1 «Малятко»     С.П.Брижань



Переглядів: 290 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz