Понеділок, 19.11.2018, 20:16
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
 
Головна » 2013 » Грудень » 25 » Використання інноваційних форм та методів у вивченні української мови та літератури – один із засобів впровадження компетентнісно орієнтован
16:52
Використання інноваційних форм та методів у вивченні української мови та літератури – один із засобів впровадження компетентнісно орієнтован

Якщо ви об’єднаєте свої думки
з думками інших людей, то ваш
розум породить такі думки, яких
у вас ніколи ще не бувало
Д. Максвелл



Використання інноваційних форм та методів у вивченні української мови та літератури – один із засобів впровадження компетентнісно орієнтованого навчання

Мова – духовне багатство народу. Це не просто засіб людського спілкування, це те, що живе в наших серцях. Рідна мова – схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає своє давнє життя і свої сподіванки, розум, досвід, почування. Це генетичний код нації, котрий поєднує минуле із сучасним, програмує майбутнє. Змалечку виховуючи в собі справжню людину, кожен із нас повинен, насамперед, створити в своїй душі світлицю, у якій зберігається найцінніший скарб – мова. Недарма говориться, що без усякої іншої науки ще можна обійтися, а без знання рідної мови обійтися не можна. І це дійсно так.
Визначальною ознакою вивчення української мови за новою навчальною програмою є зміцнення акцентів на готовність учня застосовувати здобуті знання й набуті вміння й навички для розв’язання проблем, що виникають у реальному житті. 11 грудня на базі Хустської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 відбувся міський семінар вчителів української мови та літератури на тему: «Використання інноваційних форм та методів у вивченні української мови та літератури – один із засобів впровадження компетентнісно орієнтованого навчання». У рамках семінару педагоги міста насамперед відвідали факультативне заняття у 9-А класі з правопису української мови «Тире між підметом і присудком». Під час проведення заняття Тетяна Василівна Гангур застосовувала цікаві та продуктивні форми і методи роботи з використанням інтерактивної дошки, що показало високу майстерність учителя та хороші знання учнів. Гості школи також мали змогу відвідати відкрите засідання драматичного гуртка під керівництвом старшого учителя Луканинець Магдалини Йосипівни. Вчителька представила увазі глядачів літературно-музичну композицію «Троянди Шевченкової любові», яка не залишила байдужим жодне людське серце. Це ліричне дійство ми ще довго будемо згадувати з трепетом у душі.
Своєрідним підсумком роботи семінару був майстер-клас учителя-методиста Мункачі Надії Василівни «Використання інформаційних схем на уроках української літератури у 10-11 класах». Молоді спеціалісти також мали можливість перейняти педагогічний досвід учителя-методиста Танани Наталії Никанорівни по науково-методичній проблемі «Використання тестових технологій у процесі вивчення української літератури». Насамкінець семінару учителі української мови та літератури мали змогу обмінятися досвідом з даної теми. При обговоренні ключових питань семінару педагогами разом із завідувачкою міського методичного кабінету С. І. Луканець виробили рекомендації щодо доцільності використання інноваційних форм та методів на уроках української мови та літератури.


Гангур Тетяна Василівна,
учитель української мови та літератури Хустської ЗОШ І-ІІІ ст. №4



Переглядів: 434 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz