Середа, 13.12.2017, 02:47
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Хустська МР
МОНМС
ЦОЯО
Президент
ЗІППО
ЗакОда
Педпреса
Урядовий портал
для юних громадян
osvita.ua
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2015 » Березень » 6 » Розвиток пізнавальних здібностей школярів на уроках та в позаурочний час
11:20
Розвиток пізнавальних здібностей школярів на уроках та в позаурочний час

Згідно з планом роботи методичного кабінету управління освіти, релігій та у справах національностей Хустської міської ради 25 лютого 2015 року у Хустській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 відбулося відкрите засідання Школи молодого вчителя на тему «Розвиток пізнавальних здібностей школярів на уроках та в позаурочний час». Для молодих спеціалістів шкіл міста свій досвід презентували найкращі вчителі школи, доводячи, що у прагненні успіху немає меж, є нові висоти.
Усі заходи, запропоновані молодим учителям, були приурочені міжнародному Дню рідної мови і спрямовані на демонстрацію оптимальних форм та прийомів роботи з учнями початкової та середньої ланки з метою розвитку їх пізнавальних здібностей та активізації навчальних  інтересів.
Справжнім святом поезії і музики став позакласний захід для учнів початкової школи на тему «Дзвенить струмочком рідна мова», який підготувала зі своїми учнями – другокласниками учитель-методист
Мітру А.Ю., яка продемонструвала своє вміння використовувати у своїй роботі всі компоненти навчально-виховної мудрості нашого народу: мовної культури, родинознавства,  домашнього виховання, музики.

Після відвідування відкритого уроку з української літератури у 6-В класі на тему «Ємма Андієвська, казка-притча «Говорюща риба», який провела старший учитель Гангур Т.В., молоді вчителі прийшли до висновку, що відкритий урок – це лінза, яка фокусує основні ідеї індивідуальної педагогічної психології. Методисти управління освіти – Теличко С.І. та Луканець С.І. запропонували  молодим спеціалістам покрокову технологію аналізу уроку як педагогічної системи. Було наголошено на важливості кінцевого результату уроку, яким є якість знань учнів,  уміння застосовувати їх на практиці, застережено від типових педагогічних помилок, яких часто припускаються молоді вчителі. Тому гості школи були вдячні за головний  висновок засідання Школи молодого вчителя : необхідність провести ревізію своїх уявлень про особисту місію педагога, персональний сенс своєї діяльності, а потім не забувати утримувати їх у свідомості як критерій правильності своїх дій.

Переглядів: 255 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz