Понеділок, 19.11.2018, 20:31
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
 
Головна » 2013 » Лютий » 25 » Роль міжпредметних зв’язків у розвитку пізнавальної компетентності учнів на уроках біології
19:43
Роль міжпредметних зв’язків у розвитку пізнавальної компетентності учнів на уроках біології
Роль міжпредметних зв’язків у розвитку пізнавальної компетентності учнів на уроках біології


Німецький педагог Адольф Дістервег казав: «Як ніхто не може дати іншому того, чого не має сам, так не може розвивати, навчати і виховувати інших той, хто сам не є розвиненим, вихованим і навченим. Він лише доти здатний насправді виховувати і навчати, поки сам працює над власним вихованням».
Тому, на семінарі - практикумі учителів біології міста на тему: «Роль міжпредметних зв’язків у розвитку пізнавальної компетентності учнів на уроках біології», який відбувся 14 лютого 2013 року на базі Хустської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2, вирішувалося завдання розвитку професійної компетентності та особистісного зростання педагогів.
Своїм досвідом у реалізації міжпредметних зв’язків на уроках поділилися Ком’яті М.Ю., Панулинець Н.Р., Огняник О.М. Учасники семінару відвідали урок з основ здоров’я, який провела Огняник О.М., побували на звіті гуртка „Школа безпеки”. Цікавим був майстер-клас з проведення інтегрованого уроку біології та інформатики (учителі Ком’яті М.Ю., Панулинець Н.Р.), в якому взяли участь усі учасники семінару.
Завідувачка міського методичного кабінету Маслей Г.М. та головний спеціаліст управління освіти, релігій та у справах національностей Борка В.В. відзначили актуальність даного заходу, адже, учитель сучасного освітнього закладу в нових умовах організації навчально-виховного процесу та швидко змінюваних викликів суспільства має експериментувати, здійснювати творчий пошук нестандартних рішень та ідей, нових підходів до розв’язання проблемних ситуацій. Робота вчителя багатофункціональна, і одним зі складних напрямів його діяльності є проблема ефективної взаємодії з учнями та колегами під час навчально-виховного процесу. І саме майстер-класи, як нетрадиційні форми навчання дорослих, сприяють розвитку професійної компетентності, конкурентоспроможності вчителя, якого потребує в нових умовах освітня галузь як замовник, виробник і споживач високопрофесійного фахівця.




Переглядів: 438 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz