Середа, 13.12.2017, 02:48
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Хустська МР
МОНМС
ЦОЯО
Президент
ЗІППО
ЗакОда
Педпреса
Урядовий портал
для юних громадян
osvita.ua
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2013 » Грудень » 17 » Міський семінар учителів світової літератури
16:44
Міський семінар учителів світової літератури
Міський семінар учителів світової літератури   (ЗОШ № 2)

20 листопада в Хустській ЗОШ  І-ІІІ ст.№2 відбувся міський семінар учителів світової літератури на тему «Впровадження інноваційних технологій на уроках світової літератури». У семінарі брала участь завідувачка методичного кабінету С.І.Луканець.
Учителі-філологи міста зазначили про те, що в сучасному світі особливої актуальності набуває проблема зацікавлення учнів літературою,засобами ігрової діяльності, застосування інноваційних форм і методів, які б зацікавлювали творчість учня, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, училися критично мислити, відстоювати свою позицію. Саме тому сучасні інноваційні педагогічних технології – активні форми діяльності учнів, які залучують їх до творчого процесу пізнання, дослідження проблем формування власної думки в самореалізації.
Вміло ділилися досвідом роботи з колегами та педагогічною майстерністю впровадження інноваційних технологій на уроках світової літератури вчителі ЗОШ І-ІІІ ст.№2 Мункачі Г.М. та Ганусинець Д.М.
Учасники семінару відвідали урок,який провела у 9 класі Ганусинець Д.М. Тема уроку «Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення  проблеми добра і зла. Трагічний конфлікт Фауст-Маргарита». Вчителька вдало поєднала різні форми і методи: розумова мотивація, поділ на групи («Мефістофель», «Маргарита», «Фауст»), презентація героїв («паспорт» героя), еврістична бесіда, робота в парах («Захисти героя»), міжпредметні  зв’язки (залучення вчителя біології), мозковий штурм та інші  влучно переплелися із залученням засобів ІКТ (демонстрація ілюстрацій до твору, перегляд документального фільму, тощо).
Слід відмітити  живий непідробний інтерес  учнів до теми уроку. Вміло використаний  вчителем метод самооцінювання . Урок пройшов  на одному подиху: вчитель зуміла організувати клас, ясно і чітко визначити мету, пояснити  завдання, поставити запитання і отримати відмінний кінцевий результат.
Учитель школи Мункачі Г.М. провела майстер-клас – урок розвитку зв’язного мовлення на тему « Інтелектуальна гра за романом М.О.Булгакова «Майстер і Маргарита» . У ролі учнів  виступили вчителі – учасники семінару, яких  було поділено на  три команди. Спочатку змагання проводилося в групах, а згодом – між капітанами команд – переможців І туру.
Вдало і змістовно було підібрано завдання: команди отримали  блоки запитань: «Білі плями в романі», «Світ речей і предметів», «Речі в долі героїв», «Фрагмент твору»(демонстрація ілюстрацій), «Впізнай героя за уривком твору».
Цікаво пройшов конкурс капітанів команд – переможців, особливо запам’ятався  «Театральний конкурс»
Всі учасники гри були в захопленні і одностайно визнали, що такий урок-гра не може не зацікавити учнів, «запалити» у них бажання читати та сприймати  прочитане.
Семінар – практикум пройшов у діловій, творчій, емоційно-сприятливій атмосфері. Підбиваючи підсумки семінару, С.І.Луканець зауважила, що досвід вчителів Мункачі Г.М. та Ганусинець Д.М. вартий уваги та може бути використаний на практиці широким загалом викладачів-філологів міських шкіл.

Лендєл І.М., вчитель світової літератури
Хустської СШ І-ІІІст.№1 ім.А.Волошина
Переглядів: 194 | Додав: osvita | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz