Четвер, 24.10.2019, 08:35
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Block title
Увага. Банери можуть не відображатися через ввімкнені блокувальники реклами
Block title
Block title
Block title
Block title
...
Пошук
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2013 » Квітень » 5 » Креативний розвиток дошкільників засобами зображувальної діяльності
12:18
Креативний розвиток дошкільників засобами зображувальної діяльності

Креативний розвиток дошкільників засобами зображувальної діяльності

Наприкінці березня 2013 року на базі ДНЗ(ясла-садка) №4 «Пролісок» Хустської міської ради відбулося спільне методичне об’єднання вихователів груп раннього віку (керівник Кадар М.М.) та середніх груп (керівник Голеня М.Й.).

Тема методоб’єднання: «Художньо-естетичний та креативний розвиток дошкільників засобами зображувальної діяльності в світлі вимог Базової програми «Я у Світі».

У спільному методичному об’єднанні взяли участь 23 педагоги міста та запрошений головний спеціаліст управління освіти, релігій та у справах національностей Косик С.Ю.

Форма проведення - «круглий стіл» сприяла невимушеній атмосфері серед педагогів-дошкільників, учасників методичного заходу.

Під час організаційної частини голова методичного об’єднання вихователів груп раннього віку Кадар Мар’яна Миколаївна ознайомила педагогів з тематикою, та напрямком роботи даного засідання, провела реєстрацію учасників та оголосила план роботи. Присутні відвідали два заняття: в групі дітей раннього віку №2 «Метелики» (вихователь Усенко Руслана Василівна)  та в середній групі №9 «Сонечко» (вихователь Бобіта Оксана Іванівна).

Після колективного перегляду занять розпочалася робота «круглого столу» з проблемного питання. Усі вихователі, які переглянули інтегроване заняття «Зайчикова хатка» в середній групі (вихователь Бобіта О.І.), відмітили естетичне оформлення групової кімнати, що має неабияке значення для розвитку естетичного смаку, творчих здібностей та креативного розвитку дошкільнят, на чітку та виразну мову вихователя, її інтонаційно-емоційну виразність, на методику проведення дослідницької діяльності, врахування прийомів та методів для доступності та легкості сприйняття програмового матеріалу дітьми, врахування їх життєвого досвіду, використання фізхвилинок для попередження перевтоми та фізичного напруження під час організації навчального процесу, на використання в роботі педагога музичного та пісенного супроводу.

Після перегляду інтегрованого заняття «Іменини котика Мурчика» в групі раннього віку (вихователь Усенко Р.В.), членами методичного об’єднання були висловленні думки щодо впровадження педагогічного досвіду даного вихователя. Під час обговорення, яке проводилося у формі ділової гри, а саме «Я б для себе взяла…», кожен педагог висловив свою думку про важливість вміння навчати та вчитись, новим методам та формам роботи з дітьми, враховуючи як вікові особливості дітей, життєвий досвід дітей раннього віку, та врахування рекомендацій Базової програми розвитку дітей «Я у Світі».

Керівник методоб’єднання вихователів середніх груп, вихователь-методист ДНЗ №8 «Ялиночка» Голеня М.Й. виступила з доповіддю на тему: «Креативний розвиток дітей дошкільного віку», Анишинець Л.Ю. вихователь ДНЗ №7 «Бджілка» поділилася інформацією про умови, які слід створити педагогу для оптимального розвитку креативних здібностей дитини. Головою м/о вихователів груп раннього віку Кадар М.М. розроблені рекомендації вихователям щодо роботи з батьками за темою: «Роль сім’ї у формуванні творчих здібностей дитини».

Наприкінці засідання проведена ділова гра «Мозковий штурм», яка передбачала визначення показників сформованості креативності дитини педагогами різних вікових груп.

Виступила запрошений головний спеціаліст управління освіти релігій, та у справах національностей Косик С.Ю., яка підвела підсумок обговорюваного питання і зазначила, що креативність вихователя стоїть в основі формування творчої особистості та креативної людини в цілому.

Висновок круглого столу: «Бути креативним означає створювати, викликати що-небудь до існування, робити що-небудь по-новому або оригінально».


Переглядів: 1188 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz