Понеділок, 21.05.2018, 11:35
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Хустська МР
МОНМС
ЦОЯО
Президент
ЗІППО
ЗакОда
Педпреса
Урядовий портал
для юних громадян
osvita.ua
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2018 » Травень » 11 » Інтегроване навчання – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу
15:53
Інтегроване навчання – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу

На базі Хустської СШ І-ІІІ ступенів №1 імені А.Волошина відбувся семінар для вчителів початкової школи і вихователів ГПД на тему «Інтегроване навчання – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу».
Мета заходу – розкрити сутність інтеграції як інноваційної форми роботи у навчанні. Заступник директора з навчально-виховної роботи Бенца М.П. розповіла про підготовку вчителів початкових класів цього закладу до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти.
У практичній частині семінару учасники заходу відвідали інтегровані уроки, які провели вчителі початкових класів Русин І.М. (математика, 2 клас), Матьола М.В. (літературне читання, природознавство, 3 клас), Грицюк В.М. (природознавство, 4клас) та вихователь ГПД Гелеван М.О. (заняття за інтересами, 2 клас).
Перед учасниками семінару виступила Поп В.О. – голова шкільного методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД, яка акцентувала увагу на актуальності проблеми використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, висвітлила різноманітні шляхи впровадження форм і методів інтегрованого навчання, розкрила зміст концепції Нової української школи.
Під час проведення майстер-класу вчителем Бабич О.М. на тему «Інтегроване навчання: тематичний підхід» педагоги створювали інтелект-карту.
Результатом участі вчителів у роботі семінару стало розуміння важливості проблеми реалізації інтегрованого навчання, що повинно сприяти самопізнанню і розкриттю творчого потенціалу особистості. Адже інтегровані уроки у початковій школі покликані навчити дитину з найперших кроків у школі уявити світ як єдине ціле, в якому все взаємопов’язане.
На завершення роботи семінару відбувся обмін думками, учасники отримали методичні рекомендації за визначеною темою.

Переглядів: 7 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz