Середа, 13.12.2017, 02:44
Управління освіти, релігій та у справах національностей
виконавчого комітету Хустської міської ради
Головна Мій профільРеєстрація ВихідВхід
Ви увійшли як Гість · Група "Гості"Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Хустська МР
МОНМС
ЦОЯО
Президент
ЗІППО
ЗакОда
Педпреса
Урядовий портал
для юних громадян
osvita.ua
погода в Хусті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Головна » 2015 » Квітень » 6 » Експериментальні задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
12:31
Експериментальні задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів

Експериментальні задачі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.

Сучасна фізика є досить цікавою і водночас складною наукою. Тому й підходи до навчання повинні бути неординарними, напрямленими на зацікавленість кожного учня.
18 березня 2015 року на базі Хустської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 було проведено семінар практикум учителів фізики міста на тему: «Роль експериментів та експериментальних задач при вивчені фізики»,  який  сприяв розвитку професійної компетентності та особистісному зростанню педагогів. У роботі семінару взяла участь Теличко С.І., методист природничо-математичного циклу методичного кабінету управління освіти, релігій та у справах  національностей Хустського міськвиконкому та вчителі фізики шкіл міста.     
Всім відомо, що в наше непросте сьогодення, важко зацікавити учнів до навчання, тому виникає проблема якості знань, а отже в майбутньому  і хороших фахівців в певних галузях виробництва. Цю проблему на уроках фізики можна вирішувати різними шляхами, в тому числі і підсиленням експериментальної частини викладання, організацією самостійної роботи учнів. Своїм досвідом проведення уроків із застосуванням експериментальних   задач поділилася вчитель фізики Басараб В.Д. Учасники семінару були присутні на уроці 8 – А класу з теми «Розв’язування задач з теми « Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини»
Методист міського методичного кабінету Теличко С.І.  відзначила актуальність даного заходу, адже, учитель сучасного освітнього закладу в нових умовах організації навчально-виховного процесу та швидкозмінюваних викликів суспільства має експериментувати, здійснювати творчий пошук нестандартних рішень та ідей, нових підходів до розв’язування проблемних ситуацій.

Переглядів: 135 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz