
Комунальна установа
"Інклюзивно-ресурсний центр" Хустської міської ради
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" відкрита 21 травня 2018 року за рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради 27.09.17 р. №367 "Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Хустської міської ради " з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.
У своїй діяльності центр керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та іншими актами законодавства. Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
Основними завданнями центру є:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
2) надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах (не відвідують навчальні заклади), здобувають повну загальну середню освіту у професійно-технічних навчальних закладах та не отримують відповідної допомоги;
3) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі (додаток 1), за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
4) ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі фахівців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, громадських об’єднань (додаток 2), за згодою фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
5) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
6) надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
7) взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
8) надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти, наявних освітніх, медичних, соціальних ресурсів для надання допомоги таким дітям;
9) надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
10) провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
11) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасної психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності центру для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру, а також аналітичної інформації для відповідного центру.
Місцезнаходження: м. Хуст, вул. Львівська, 66
т. 44159; IRC_Khust@ukr.net
Склад Інклюзивно-ресурсного центру
Директор: Шкромида Лариса Дмитрівна
Практичний психолог: Олексій Марина Василівна
Практичний психолог : Шеверя Леся Іванівна
Вчитель - реабілітолог: Губаль Альона Іванівна
Вчитель - олігофренопедагог: Калина Тетяна Василівна
Вчитель - логопед : Шкромида Лариса Дмитрівна
Корекційний педагог: Брода Лариса Юріївна
Корекційний педагог: Шегута Марія Олександрівна
Бухгалтер: Ловза Валерія В'ячеславівна
Діловод: Погоріляк Олена Василівна
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини проводиться за попереднім записом.
Необхідні документи:
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
- свідоцтво про народження дитини;
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі її наявності);
- форма первинної облікової документації № 112-0 «Історія розвитку дитини»;
- психолого – педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
- заява батьків, або осіб, які їх замінюють ( заповнюється у ІРЦ )»
- згода на обробку персональних даних дитини ( заповнюється у ІРЦ ).
- зошити з рідної мови ,математики і т.д.
Проведення комплексної оцінки розвитку дитини проводиться лише у присутності батьків (осіб, які їх замінюють).
Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
оцінка фізичного розвитку дитини;
оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
оцінка когнітивної сфери дитини;
оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
оцінка навчальної діяльності дитини.
Графік роботи ІРЦ
Понеділок 800 - 1700
Вівторок 800 - 1700
Середа 800 - 1700 – Комплексне обстеження дітей
Четвер 800 - 1700
П'ятниця 800 - 1700
Статут ІРЦ
Використання коштів на Інклюзтвно-ресурсний центр
Фонд
|
Виділено
|
Використано
|
Залишок
|
КЕКВ
|
Спец фонд
|
251 900,00
|
104 838,00
|
147 062,00
|
3110
|
Міський бюджет
|
155 700,00
|
137 149,80
|
18 550,20
|
2210
|
134 000,00
|
131 191,19
|
2 808,81
|
2240
|
300,00
|
|
300,00
|
2250
|
Разом по міському бюджету
|
290 000,00
|
268 340,99
|
21 659,01
|
|



|